جک پالت آپاربالابر

جک پالت چیست؟

جک پالت: از گذشته تا به امروز تجهیزات بسیاری در خصوص انبارداری و صنایع ساخته شده اند که هر کدام از آن ها تاثیر به سزایی را رد روند کاری افراد داشته است. یکی از بهترین تجهیزاتی که توانسته است در بهبود عملکرد بسیاری از صنایع و کسب و کارها تاثیر گذار باشد، بالابر می باشد.

قطعا بسیاری از شما با بالابرها و نحوه ی عملکرد آن ها تا حدودی آشناییت داشته و چه بسا برخی از شما عزیزان در محل کار یا حتی منازل مسکونی خود از آن ها استفاده می کنید. همانطور که می دانید بالابرها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها بنا به عملکردی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند. اما مسلما تمامی کسب و کارها نیازمند بالابر نبوده و تنها به یک وسیله یا ابزاری که بتواند تخلیه و بارگیری کالاها و پالت ها را تسهیل کند نیازمندند. در این جا باید گفت جک پالت ایده آل ترین تجهیزات مورد نیاز این دسته از افراد می باشد که تنها برای جا به جایی پالت ها و تخلیه آن ها در ظرفیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

جک پالت که به عنوان پالت تراک نیز شناخته می شود ابزاری ایده آل است که برای بلند کردن و جا به جایی پالت ها مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در دو نوع دستی و برقی تولید و عرضه می شود که هر دو شامل دو جفت چنگال یا شاخک بوده که در زیر پالت قرار گرفته و با کمک جک هیدرولیکی پالت ها را بلند می کنند. همچنین چرخ های دوبلی که در زیر آن تعبیه شده است اپراتور را قادر می سازد با استفاده از آن به راحتی و در مدتی کوتاه کالاها را جا به جا کند.

از جک پالت ها معمولا در انباری ها، اسکله های بارگیری، کارخانه ها، سوله ها، کارگاه ها، تولیدی ها، فروشگاه ها و… به منظور نگهداری و حمل کالاها استفاده می شود.

همانطور که ذکر شد جک پالت ها در دو نوع دستی و برقی تولید می شوند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد و قابلیت های کاربردی خاصی می باشند که اپراتور را قادر می سازد در بهترین شرایط کالاها را جا به جا کند. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی جک پالت و انواع جک پالت بپردازیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

قیمت جک پالت 1402

قیمت جک پالت آپاربالابر با توجه به نوع دستی و برقی و همچنین آپشن ها و ظرفیت جک پالت متفاوت می باشد. برای استعلام قیمت بهتر است با شماره های موجود در سایت آپار تماس حاصل فرماییید.

تولید کننده جک پالت در تهران

جا به جایی کالاهای سنگین کاری بسیار سخت و دشوار می باشد و از سویی دیگر نیازمند تعداد زیادی نیروی انسانی نیز می باشد. همچنین امنیت افراد و کالاها نیز ممکن است تضمین نشود. از همین رو برای جا به جایی راحت کالاها و گالت ها ابزارهایی نیاز است تا با صرف کمترین نیرو در سریع ترین زمان بتواند انجام دهد. جک پالت را میتوان از بهترین گزینه ها برای جا به جایی پالت ها نام برد. این وسیله نه تنها می تواند حمل کالاها را تسهیل ببخشد بلکه می تواند به شما اطمینان دهد که در هنگام بلند کردن و جا به جایی پالت ها، کالا ها دچار آسیب نشده و امنیت آن ها تضمین می شود.

این میزان دقت و کارایی جک پالت منجر شده است که تقاضا برای خرید جک پالت افزایش یابد. نتیجه ی این امر باعث ایجاد فروشگاه های متعدد برای فروش انواع جک پالت با قیمت های مختلف و کیفیت های گوناگون شده است. در صورتی که شما از متقاضیان خرید جک پالت می باشید لازم به ذکر است که بدانید برای خرید جک پالت باید به شرکتی مراجعه کنید که اعتبار بالایی را در بین مشتریان خود دارد و همچنین محصولات آن از لحاظ کیفیت دارای نشان استاندارد بین المللی باشند.

بنا بر این امر بهتر است قبل از انجام هر گونه خریدی در ابتدا از معتبر بودن شرکت مورد نظر مطلع بوده تا بدین صورت نه تنها از صحت کیفیت جک پالت اطمینان خاطر داشته باشید بلکه در هزینه تعمیر و نگهداری آن نیز بتوانید صرفه جویی کنید. 

یکی از نمایندگی جک پالت در تهران که امکان خدمت رسانی به سایر شهر های کشور را نیز دارد شرکت آپاربالابر می باشد. این شرکت از جمله شرکت های باسابقه و با تجربه می باشد که سالیان طولانی است دز زمینه ساخت انواع جک پالت دستی و برقی فعالیت داشته و همچنین توانایی تولید انواع بالابر، استاکر، لیفتراک و… را نیز در کارنامه ی کاری خود دارد. شرکت آپاربالابر با دارا بودن تیمی از متخصصان با تجربه و همچنین بهره گیری از بهترین متریال ها، جک پالت هایی مطابق با نیاز مشتریان با امکانات منحصر به فرد تولید می کند. در حالت کلی و استاندارد جک پالت ها برای پالت هایی با اندازه ی استاندارد در حدود 48 اینچ در 40 اینچ طراحی می شوند اما در شرکت آپاربالابر این دستگاه بر طبق نیاز مشتریان ساخته می شود.

این شرکت با هدف ارائه محصولات با کیفیت سعی کرده است علاوه بر ارائه خدمات در تهران در سایر نقاط کشور نیز نمایندگی فعال داشته و محصولات را در اسرع وقت به دست مشتریان برساند. شرکت آپاربالابر یکی از معتبرترین نمایندگی جک پالت در تهران می باشد که شما عزیزان می توانید با مراجعه حضوری نه تنها مراحل ساخت و تولید جک پالت را از نزدیک مشاهده و به صحت کیفیت محصولات پی ببرید بلکه می توانید با کمترین هزینه بهترین جک پالت مناسب با نیاز خود را پس از دریافت مشاوره ی تخصصی خریداری نمایید.

نمایندگی جک پالت در تهران

انواع جک پالت

جک پالت دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص با ظرفیت های مختلف می باشد. انواع جک پالت عبارتند از:

  • جک پالت دستی

همانطور که از نامش پیداست این دستگاه با کمک نیروی انسانی کار می کند بدین صورت که بالا و پایین شدن شاخک ها از طریق پدال یا اهرم متصل به دستگاه انجام می شود و حرکت به جلو عقب با کشیدن دسته یا هل دادن دستگاه توسط اپراتور امکان پذیر است. این دستگاه قابلیت حمل کالاها در ظرفیت هایی از 1 تن تا 5 تن را دارا می باشد.

کار کردن با این وسیله بسیار آسان بوده و برای حرکت دستگاه تنها به یک اپراتور نیاز است. جک پالت دستی با توجه به نوع کارکردی که دارد از قیمت کمتری برخوردار است.

انواع جک پالت دستی

این مدل در عین کاربری ساده ای که دارد خود نیز دارای انواع مختلفی می باشد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  • جک پالت دستی پدال دار
  • جک پالت دستی بدون پدال
  • جک پالت دستی ترازو دار
انواع ظرفیت جک پالت دستی
  • جک پالت برقی

این دستگاه به نسبت جک پالت دستی دارای کارایی بهتر و سریع تری می باشد. در این دستگاه ها معمولا یک سیستم ترمز خودکار نیز تعبیه می شود تا در صورت وجود موانع خطر دستگاه به طور خودکار متوقف و از آسیب به کالا و اپراتور خودداری شود. جک پالت های برقی به دو صورت شارژی یا با استفاده از برق مستقیم تغذیه می شوند. همچنین برخی از این دستگاه ها در دو نوع باسکول دار یا ترازودار طراحی می شوند تا همزمان در هنگام بارگیری پالت ها وزن آن ها نیز اندازه گیری شود.

انواع جک پالت برقی

جک پالت برقی نیز خود دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فرد و کارایی های خاصی می باشد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.

  • جک پالت برقی باسکول دار
  • جک پالت برقی ترازو دار
  • جک پالت برقی پلتفرم دار
  • جک پالت برقی بدون پلتفرم
انواع ظرفیت جک پالت برقی
  • جک پالت برقی 1 تن
  • جک پالت برقی 2 تن
  • جک پالت برقی 3 تن
  • جک پالت رول بر

این دستگاه برای کالاهایی که به صورت رولی مانند رول کاغذ، رول ورق آلومینیوم و… بسته می شوند یا حتی برای جا به جایی بشکه ها کاربرد دارد.

  • جک پالت ترازو دار

این جک پالت دارای ترازو یک باسکول می باشد که در هنگام بارگیری کالاها به طور همزمان بتوان وزن آن ها را اندازه گیری کند. این امر نه تنها روند کار انباردار را سرعت می بخشد بلکه در صورتی که اندازه کالا از میزان ظرفیت دستگاه بیشتر باشد متوجه شده و از بارگیری کالا بر روی جک پالت خودداری کرد. این امر می تواند سلامت کالا را نیز تضمین کند.

تفاوت جک پالت با لیفتراک در چیست؟

جک پالت و لیفتراک هر دو از دسته تجهیزات انبارداری می باشند که برای جا به جایی پالت ها مورد استفاده قرار می گیرند اما با این حال بین جک پالت و لیفتراک تفاوت هایی وجود دارد که لازم است قبل از خرید به آن توجه کرده تا بتوانید ابزار مناسب کسب و کارتان را تهیه کنید. تفاوت جک پالت و لیفتراک به شرح زیر است:

  1. جک پالت دستگاهی است که به دو صورت دستی و برقی عرضه می شود، در حالی که لیفتراک معمولا توسط یک موتور الکتریکی کار می کند.
  2. جک پالت معمولا برای فواصل کوتاه و در فضاهای محدود استفاده می شود، اما لیفتراک برای مسافت های طولانی تر طراحی شده است و می تواند در محدوده های وسیع تری از محیط از جمله مناطق بیرونی کار کنند.
  3. جک پالت دارای ظرفیت بالابری کمتری نسبت به لیفتراک می باشد. به طور کلی در حالت استاندارد جک پالت تا ظرفیت 5 تن را می تواند حمل کند این در حالی است که لیفتراک می تواند بارهای بسیار سنگین تری را بلند کند.

در نهایت جک پالت معمولا ارزان تر و به صرفه تر از لیفتراک می باشد و همچنین تعمیر و نگهداری آن به نسبت لیفتراک ها کمتر می باشد. از همین رو جک پالت در بین افراد انتخابی محبوب برای مشاغل است. لازم به ذکر است بدانید قدرت مانور و سرعت بخشیدن جک پالت به روند بارگیری و تخلیه کالا بسیار بالا می باشد در نتیجه آن را گزینه ای ایده آل برای جایگزینی لیفتراک می دانند.

جولای 12, 2018
جک پالت دستی

جک پالت دستی

[…]
ژوئن 9, 2022
جک پالت 3 تن

جک پالت 3 تن

[…]
سپتامبر 19, 2022
جک پالت رول بر

جک پالت رول بر

[…]
اکتبر 10, 2022
جک پالت 1 تن

جک پالت 1 تن

[…]
اکتبر 10, 2022
جک پالت قیچی

جک پالت قیچی

[…]
فوریه 8, 2023
جک پالت 2 تن

جک پالت 2 تن

[…]
مارس 16, 2023
جک پالت برقی

جک پالت برقی

[…]